Suomen tunnekeskeinen terapiayhdistys ry. on rekisteröity 18.12.2018.

Yhdistyksen kotipaikka on Helsinki.

TARKOITUS JA TOIMINTAMUODOT

Yhdistyksen tarkoituksena on kehittää tunnekeskeistä pariterapiaa ja tunnekeskeistä terapiatyöskentelyä, vahvistaa niiden asemaa ja käyttöä.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys järjestää alansa koulutus-, tutkimus-, tiedotus-, julkaisu- sekä suunnittelu- yms. samantapaista toimintaa ja antaa asiantuntijalausuntoja.

Yhdistys toimii yhteistyössä kansainvälisen kattojärjestön ICEEFT:n kanssa.

Yhdistyksen arvopohjana on empaattinen, kunnioittava ja läsnäoleva asenne.

Yhdistyksen pyrkimyksenä on luoda turvallinen jatkuvan oppimisen kulttuuri.

Tavoitteena on lisätä tunnekeskeisten pariterapeuttien välistä yhteyttä.

YHDISTYKSEN JÄSENYYS

Nyt voit liittyä samalla kertaa Tunnekeskeisen pariterapian yhdistyksen ja kattojärjestö ICEEFTn jäseneksi.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi hallitus voi hyväksyä Valviran hyväksymän psykoterapeuttikoulutuksen tai Kirkon Perheneuvojan erikoistumiskoulutuksen suorittaneen henkilön, joka on sen lisäksi suorittanut hyväksytysti vähintään Tunnekeskeisen pariterapian perus- (Externship) ja syventävät opinnot (Core Skills).

Hallitus voi myös hyväksyä varsinaiseksi jäseneksi kahden yhdistyksen varsinaisen jäsenen suosituksesta muulla tavalla tunnekeskeisen pariterapian alalla ansioituneen henkilön. Yhdistyksen hallitus voi kutsua kunniajäseneksi henkilön, joka on ansiokkaasti toiminut tunnekeskeisen pariterapian hyväksi. Saavutetut jäsenoikeudet säilyvät.

SAAT JÄSENETUINA

Tietosi Suomen tunnekeskeisen pariterapiayhdistyksen terapeuttiluetteloon

Suomen tunnekeskeisen pariterapiayhdistyksen järjestämiin tapahtumiin ja koulutuksiin alennettu hinta

Tietosi ICEEFTn terapeuttiluetteloon

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvän e- lehden (ICEEFT)

Mahdollisuuden osallistua ICEEFTn ylläpitämälle keskustelupalstalle (listserv, englanninkielinen)

Alennuksia ICEEFTn koulutusvideoiden hankinnassa (15%)

Jos olet hakemassa lähiaikoina pätevöitymistä, niin nyt tulee pakollinen jäsenmaksukin hoidettua.

JÄSENEKSI LIITTYMINEN JA JÄSENMAKSU

Jäseneksi voi hakea syventävien opintojen jälkeen vapaamuotoisella hakemuksella, jonka voi toimittaa osoitteeseen info@tunnekeskeinenpariterapia.fi

Jäsenmaksu on 60 €

Yhdistyksen Hallitus

Tunnekeskeisen pariterapian juurruttaminen Suomeen on meidän kaikkien sydämen asia.

Lähesty rohkeasti,

jos mielessäsi on jotakin Tunnekeskeiseen pariterapiaan liityviä ajatuksia tai kysymyksiä:

info@tunnekeskeinenpariterapia.fi

Ville_Haikola.jpeg